Welcome !

Welcome to Nanad's blog. I write what I want. I'm very appreaciate to all whose stepped here.
Choose One !


OWNER POST CONTACT FRIENDS
Hit Me !
Credit !

Skin by ; Wana
Header by ; Izyan
Icons by SC


Hai disana :)

Assalamualaikum :) Harini mood okay, cuaca okay, perut okay, mata okay, hidung okay, kucing okay, arnab okay, semua okay lah kecuali hati . Eh eh kenapa ? hmm entah lah *sembang dengan diri sendiri* Saja je tulis macam tu sejak single ni haha lalalala ~ 

Act tak tahu nak story apa so aku taip apa dalam kepala otak aku yang lagi cerdas dan cergas , eh melebih pulak -.- Dua hari ni cuaca elok je , sejuk macam dekat overseas :O Aku siap pakai stoking lagi tu . Sejuk lah katakan haha .

Harini hari Rabu , lagi berapa hari je nak start sekolah . Dah beli ke barang sekolah jemah-jemah sekalian ? Tak semangat ? Haha sama lah :D Eh tak baik lah macam tu hihi . Next year dah form 5 aku , dah senior wahhh bangga bangga . Yang penting nak SPM you alllllll :O Takut , nervous , nak terkencing , nak terberak semua ada bila nak hadap form 5 nanti haih dasyat . Eh korang ada azam kan ? Aku pun adalah :) Nak tahu apa azam aku tahun depan ? Banananana

Azam 2013
* Nak jadi pelajar yang baik , rajin
* Nak berubah jadi baik insya-Allah :)
* Nak belajar sungguh-sungguh

Hmm tu je kot buat masa sekarang haha . Moga-moga dapat capai semua azam aku tu aminn.... Dah lah dah lah tak larat nak pikir apa benda nak taip byeeee selamat membaca c:

Sincere : Me (:

Post a Comment



<< home ?

Older Post | Newer Post