Welcome !

Welcome to Nanad's blog. I write what I want. I'm very appreaciate to all whose stepped here.
Choose One !


OWNER POST CONTACT FRIENDS
Hit Me !
Credit !

Skin by ; Wana
Header by ; Izyan
Icons by SC


Missing my babies :'*

Hey semuaa :) dah lama sesangat sangat sangat tak on blog . Well budak sekolah selalu busy dengan aktiviti sekolah . Nak SPM ni hmm lagi lah aku jadi busy plusplus++ . 2bulan lebih nak masuk 3bulan dah berlalu.... fuhh kejap je masa berlalu macam angin *k tipu je lebih* Sekolah amacam ? boleh lah aku dah rajin haha bangga kita . Yang paling tak sangka aku fall in love dengan addmaths woww  Bukan dengan cikgu addmaths ohh tidakkkkk tapi dengan subjek addmaths ;) Exam PK1 pun dah habis so now I feel so relax and free :D 

Pasal exam dah lepas , okay sekarang kita semua satu MALAYSIA holiday selama seminggu kankan ? Mesti ada yang pergi jenjalan , shopping , balik kampung dan macam'2 lagi lah malas nak taip panjang'2 -.- Semua babies aku pun pergi tinggal kan aku hmm sedih . My baby mija , baby jaja , baby nad , baby nani , baby ara , tyroh dan yang lain aku rindu korang :'* We are not a lesbian but we are bestfriend forever and everrrr . Rindu gila nak lepak ramai-ramai , buat huru-hara hahah padahal baru berapa hari tak jumpa ni dah kangen bangat bak kata orang indon . Aku rindu kau jugak kebal hahah :'D Nanti insya-Allah kita jumpa eh .

So now lets end here . Dear , I miss you guys so much much and much .


Sincere : Me :)

Post a Comment



<< home ?

Older Post | Newer Post